Ruim 230 vertegenwoordigers van 92 maatschappelijke organisaties en 55 bedrijven waren  donderdagochtend 11 april present bij de 18e Meet & Match in Hotel Nassau Breda. FOTO: REINIER DE VLAAM
Ruim 230 vertegenwoordigers van 92 maatschappelijke organisaties en 55 bedrijven waren donderdagochtend 11 april present bij de 18e Meet & Match in Hotel Nassau Breda. FOTO: REINIER DE VLAAM (Foto: Reinier de Vlaam)

Ook 18e Meet & Match succesvol

Na 1,5 uur netwerken en onderhandelen telde Seydlitz Notarissen vandaag 78 matches waaronder zij haar handtekening had gezet. Maatschappelijke waarde:

Ruim € 84.750,- Daarnaast nog vele matches die in wording zijn, maar nog niet concreet op papier zijn vastgelegd. 'Een Meet & Match is keihard werken, maar levert veel rendement op', aldus een enthousiaste deelnemer. Tijdens de Meet & Match zijn vele nuttige contacten gelegd tussen het bedrijfsleven, gemeente en maatschappelijke organisaties waar ontmoeten, netwerken en handelen in maatschappelijke betrokkenheid centraal staat.

Op 11 april startte de achttiende Meet & Match stipt om 8.00 uur met een openingswoord van de directeur van de Stichting Rombout Kerremans en General Manager Päivi Hagedoorn van Hotel Nassau Breda. Hotel Nassau Breda was gastheer en zorgde voor een heerlijk ontbijt. Ruim 230 vertegenwoordigers van 92 maatschappelijke organisaties en 55 bedrijven waren aanwezig. Na het openingswoord kon het matchen en ontmoeten beginnen! Voorafgaand aan de Meet & Match hadden de maatschappelijke organisaties hun wensen kenbaar gemaakt, waardoor er snel gehandeld kon worden. En dat is het doel van de Meet & Match: elkaar ontmoeten, elkaar helpen, maar altijd met een win-win resultaat voor alle betrokken partijen.

Een greep uit de matches

Culinice verzorgt de catering van het Jazz Festival op een nader te bepalen datum voor Stib Mantelzorg in de Lutherse Kerk. Kavel7 ondersteunt bij productie en facilitaire zaken voorafgaand aan het evenement Swim to Fight Cancer Breda. Tijdens het evenement verzorgt Kavel7 de muziek met zijn mobiele DJ. No Tomato maakt een campagnevoorstel voor de West Brabantse Vogelwerkgroep om een jongere doelgroep te bereiken met als tegenprestatie een excursie op locatie. Atelier2 Architecten ontwerpt een nieuwe uitstraling voor het interieur van het Rondeel. Als tegenprestatie ontvangt Atelier2 een lekkere lunch. Hotel Nassau stelt vergaderruimte beschikbaar aan Juzt voor een bijeenkomst over pleegzorg. 2Cross Loopbaanontwikkeling stelt 20 uur beschikbaar aan Rollwithus om een format te ontwikkelen voor oriëntatie richting de arbeidsmarkt. Issue magazine heeft een gratis publicatie aan Koninklijke Visio de Blauwe Kamer over het 55 jarig jubileum van de Blauwe Kamer. Hypertherm Europe gaat met haar medewerkers een dag helpen met het schoonmaken en tellen van speelgoed bij Speel-o-theek de Speelhoek.

Betrokken Ondernemers Breda kijkt tevreden terug op de Meet & Match waar ruim 230 deelnemers hun maatschappelijke beentje weer hebben voorgezet en waar een hoop verrassende en inspirerende maatschappelijke verbindingen zijn gemaakt. Rombout Kerremans, directeur: 'We zijn tevreden met het aantal matches en de vele contacten die mensen vanochtend gelegd hebben leiden weer tot nieuwe verbindingen. Het was weer een geslaagde ochtend'.

Meer berichten