Foto: Jeroen van Eijndhoven / Beeld Werkt

Receptie Amphia aan Molengracht zit nu bij de hoofdingang

Op 22 augustus is de nieuwe centrale receptie Amphia op locatie Molengracht in gebruik genomen. De nieuwe receptie zit nu bij de hoofdingang, waardoor deze direct bij binnenkomst zichtbaar is voor patiënten en bezoekers. De verhuizing van de receptie naar deze nieuwe plek is ter voorbereiding op de opening van de nieuwbouw eind november. Patiënten kunnen nu direct bij binnenkomst met vragen terecht bij de receptie. De gastvrouwen en gastheren die voor een warm ontvangst zorgen bij binnenkomst blijven dit gewoon doen. Ook kunnen patiënten/bezoekers bij hen terecht met vragen. Naast de receptie is ook het taxipunt verhuisd naar de hoofdingang. Patiënten en bezoekers die gebruikmaken van een taxi kunnen bij de zitjes naast de receptie op hun vervoer wachten.

Van parkeergarage tot aan de afspraak
Wanneer patiënten of bezoekers naar het Amphia komen zijn de medewerkers van de gastonvangst/receptie de eerste die zij zien. In totaal geven 115 medewerkers patiënten en bezoekers een warm welkom in Amphia, helpen zij bij de eerste (hulp)vraag en begeleiden zij patiënten/bezoekers zo goed mogelijk vanaf aankomst op de parkeergarage met bijvoorbeeld de pendelbusjes tot aan de zorgafspraak.

Medewerkers staan altijd voor uw klaar

- De receptie is 24 uur per dag geopend.

- Per dag worden er aan de receptie ongeveer 500 patiënten en bezoekers geholpen.

- Indien u per ongeluk naar de verkeerde locatie bent gekomen voor een afspraak kunt u dit altijd aangeven bij de receptie. Zij nemen contact op met de polikliniek waar u een afspraak heeft om hen te laten weten dat u later bent.

- Indien gewenst kunnen de medewerkers van gastontvangst u naar uw afspraak begeleiden. Dit kunt u aan een gastvrouw of gastheer vragen of bij een medewerker van de receptie aangeven. Bent u slecht ter been? Dan kan de gastontvangst u vervoeren met de interne shuttle of rolstoel.

Meer berichten