Foto:

OPEN dagen in de Coca-Cola fabriek van start

Vrijdag 8 november zijn de OPEN dagen bij Coca-Cola in Nederland begonnen. De drankenproducent zet deze maand de fabrieksdeuren in Dongen open voor consumenten om in gesprek te gaan over diverse duurzaamheidsthema's.

Naast een rondleiding in de fabriek zijn er verschillende activiteiten ingericht zoals een tentoonstelling over de Nederlandse geschiedenis van het merk. Ook kunnen consumenten de verdieping opzoeken op onderwerpen als verpakkingen en recycling door in gesprek te gaan met de directeur van de fabriek en andere experts uit het bedrijf.

De OPEN dagen voor consumenten zijn populair. Binnen 48 uur waren de dagen vol met ruim 1.500 aanmeldingen. Coca-Cola in Nederland houdt deze maand ook een reeks OPEN-gesprekken voor genodigden, om van elkaar te leren, nieuwe inzichten te verkrijgen en kennis te delen.

Het is niet de eerste keer dat Coca-Cola de fabrieksdeuren opent voor consumenten. In 2016 werd de fabriek in Dongen grondig verbouwd waarbij een feestelijk openingsmoment voor consumenten werd georganiseerd. Deze maand verwelkomt Coca-Cola dus weer een grote groep consumenten.

Rein de Jong, directeur van de Coca-Cola fabriek: ,,Ik vind het geweldig dat we zoveel consumenten mogen verwelkomen deze maand. Dit is wat ik misschien wel het liefste doe; gesprekken voeren, van elkaar leren en samen naar de toekomst kijken. Duurzaamheid is daarin een onderwerp dat enorm speelt in onze maatschappij en terecht. De stappen die wij op dat vlak zetten zijn soms niet altijd zichtbaar voor consumenten. Het is daarom waardevol voor ons regelmatig met elkaar in dialoog te gaan. Wat vinden zij van Coca-Cola en waar zien zij nog kansen? Of je nu dol bent op onze drankjes of juist kritisch, we laten ons graag inspireren en alle ideeën zijn welkom. Natuurlijk ook na november!''
















Noot voor de redactie

Voor meer persinformatie, interview aanvragen en beeldmateriaal kun je contact opnemen met Naoual Maach via 06-39087528 of cocacolacommunicatie@coca-cola.com.

Over Coca-Cola in Nederland
Coca-Cola' bestaat in Nederland uit verschillende bedrijven. Coca-Cola Nederland maakt deel uit van The Coca-Cola Company groep. The Coca-Cola Company en haar dochtermaatschappijen zijn eigenaar van de merken. Zij staan in voor de consumentenmarketing en het basisconcentraat voor de drankjes dat verkocht wordt aan Coca-Cola European Partners Nederland. Coca-Cola European Partners Nederland produceert, verdeelt en/of verkoopt Coca-Cola, Coca-Cola life, Coca-Cola zero, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Aquarius, Minute Maid, Glaceau Smartwater, Chaudfontaine, Monster*, Fernandes*, Capri-Sun*, Appletiser, Fïnley, Honest en Fuze Tea. Deze merken zijn samen goed voor meer dan zeven miljoen consumpties per dag in Nederland. Coca-Cola is voortdurend bezig met het optimaliseren van het portfolio, van het reduceren van suiker in de drankjes tot aan het introduceren van nieuwe innovatieve producten. Daarnaast werken zij aan het terugdringen van de impact op het milieu door water aan te vullen en recycling te bevorderen. Coca-Cola Nederland en Coca-Cola European Partners hebben in Nederland meer dan 725 medewerkers verdeeld over twee vestigingen.

(*) merken die niet aan de The Coca-Cola Company groep toebehoren.

Voor meer informatie over de werkzaamheden van Coca-Cola in Nederland: www.cocacolanederland.nl of www.twitter.com/cocacola_nieuws





Geen berichten meer ontvangen van ons? Klik hier

Meer berichten